آشنایی با نرم افزار سپیدار همکاران سیستم

با سپیدار همکاران سیستم، هوشمندانه مدیریت کنید

سپیدار همکاران سیستم، مجموعه ای از نرمافزارهای مالی است که با بسته های بازرگانی،

تولیدی، خدماتی، پخش و پیمانکاری برای مدیریت هوشمندانه ی شرکت های متوسط و
کوچک طراحی شده است و متناسب با نیازهای این کسب وکارها، کاربری بسیار ساده ای دارد.
سپیدار، بخش های عملیاتی حسابداری ، مالی و اداری، تامین و خرید، فروش و پخش را
پوشش میدهد.
سپیدار همکاران سیستم، با سرعت در انجام عملیات و سهولت دسترسی به اطلاعات، به
شما کمک میکند تا در زمان تصمیم گیری، گزارشهایی سریع، دقیق و یکپارچه استخراج کنید.

نوین روش عصر مدیریت نماینده برتر سپیدار

• به مدیریت مالی کسب‌وکارتان سرعت می‌بخشید

یکپارچگی سیستمهای سپیدار سبب میشود تا با ثبت یک عملیات، سایر اسناد مرتبط
به شکل خودکار ثبت شوند. بعلاوه، گزارش وضعیت فعالیتهای روزانه ی کسب وکارتان
همچون، چکهای دریافتی و پرداختی سررسید شده و سررسید نشده، چکهای نزد بانک

وصول نشده و… را یکجا میبینید. همچنین گزارشهای لازم برای تنظیم دفاتر قانونی را
خودکار استخراج میکنید و فرآیند تحریر دفاتر را بهبود میبخشید.

• کسب‌وکارتان را با آخرین تغییرات منطبق می‌کنید

گزارشهایی مانند مالیات بر ارزش افزوده (vat)، مالیات حقوق، گزارشهای خرید و
فروش فصلی و بیمه ی تامین اجتماعی در سپیدار تعریف شده است و هر تغییری در
آنها به سادگی و از طریق کلاب مشتریان در اختیار شما قرار میگیرد؛ بنابراین، میتوانید
تمام این گزارشها را مطابق آخرین تغییرات قانونی، راحت و سریع تهیه کنید.

 

• مراوده با شرکای خارجی را تسهیل می‌کنید

رعایت استانداردهای جهانی در تولید سپیدار در کنار قابلیتهای چند زبانگی و ثبت
اطلاعات مالی با چند ارز، مروادات شما با شرکای خارجی یا گسترش دفاتر و شعب
کسبوکارتان در خارج از کشور را تسهیل میکند.

 

• گزارش‌های دل‌خواه‌تان را به‌راحتی تهیه می‌کنید

با استفاده از گزارشهای مروری و نمودارهای مدیریتی سپیدار به راحتی میتوانید
گزارشهای دلخواه خود را تهیه کنید و از آخرین وضعیت کسبوکارتان مطلع شوید.
خروجیهای متنوع از قبیل Text, Pdf, Excel, Word امکان استفاده از این گزارشها را در
سایر قالبها فراهم می کند.

نوین روش عصر مدیریت نماینده برتر سپیدار
سپیدار سیستم

حسابداری سپیدار

تحلیل قوی با کاربری ساده

طراحی کدینگ مناسب، نگارش به موقع دفاتر قانونی به شکل تجمیعی یا روزانه، تهیه ی
گزارشهای قانونی ترازنامه، صورت حساب سود و زیان و تهیه ی گزارش ترازها بدون صرف

  1. وقت بسیار، خواسته ی مدیران مالی و حسابداران شرکتهاست.
  2.  

سیستم حسابداری سپیدار به شما کمک میکند تا با بستن خودکار حسابهای سود و

زیان و صدور سند اختتامیه و افتتاحیه، عملیات پایان سال مالی را به راحتی و به سادگی
انجام دهید.

 

• درج انواع کدینگ پیشفرض بازرگانی، تولیدی، خدماتی و پیمانکاری

• ثبت دفاتر قانونی به ساده ترین روش ممکن
• گزارش گردش حساب و مانده حساب در تمامی سطوح، به تفکیک دلخواه
• پیوست ضمائم به اسناد حسابداری
• تبدیل ارزهای مختلف به ارز پایه در عملیات تجاری و صدور سند تسعیر ارز
• اطلاع از ویرایش یاحذف اسناد حسابداری از طریق پیامک

دریافت و پرداخت سپیدار

مدیریت اثربخش نقدینگی

وجه نقد مهمترین دارایی شرکت و مدیریت وجه نقد، اساس تجارت است؛ علاوه بر آن،
یادآوری سررسید چکهای پرداختی و دریافتی و سرعت بخشی به تهیه ی صورت مغایرت
بانکی از دغدغه های مدیریت است.

 

سیستم دریافت و پرداخت سپیدار به طور خودکار موجودی منفی بانک و صندوق را

کنترل و با امکان راس گیری چکها، به مدیریت نقدینگی سازمان کمک میکند.

 

• گزارش از مانده و گردش حسابهای بانکی و صندوق به تفکیک
• دریافت و پرداخت از طریق چک، حواله، وجه نقد و دستگاه کارتخوان
• راس گیری دریافتها و پرداختها
• دریافت و پرداخت چکهای تضمینی
• تسویه دستگاه کارتخوان
• چاپ چک و کلر بانک
• ثبت تمامی فرآیندهای گردش چک
• فهرست چکهای سررسید شده و در جریان وصول
• کنترل مانده منفی حسابهای بانک و صندوق
• دریافت صورت حساب بانک و تهیه ی مغایرت بانکی خودکار برای هر حساب

حقوق و دستمزد سپیدار

افزایش رضایت کارکنان و تسهیل پاسخگویی به مراجع قانونی

محاسبه و پرداخت حقوق و مزایای کارکنان از مهمترین و در عین حال زمان برترین محاسبات

بخشهای مالی و اداری هر شرکتی است.

 

سیستم حقوق و دستمزد سپیدار کمک میکند تا دستمزد کارکنان را منظم و با رویه ای
یکسان پرداخت کنید؛ همچنین اطلاعات عوامل را به گونه ای بایگانی کنید که علاوه بر
دسترسی آسان ، بتوانید گزارشهای متنوعی هم از آنها تهیه کنید؛ به این ترتیب، از
یکسو میزان رضایت کارکنانتان افزایش پیدا میکند و از سوی دیگر تعامل تان با مراکز و
سازمانهای مرتبط مانند بیمه، دارایی و… تسهیل خواهد شد.


• ثبت اطلاعات قرارداد کارکنان
• تهیه ی دیسکتهای قانونی بیمه و مالیات با فرمتهای مورد پذیرش بیمه ی تامین
اجتماعی و دارایی مطابق با آخرین تغییرات قانونی
•محاسبه ی مالیات حقوق به چهار روش مورد تایید دارایی
• اتصال خودکار سیستم حقوق و دستمزد به سیستم ورود و خروج کارکنان
• تهیه ی دیسکت پرداخت حقوق برای تمامی بانکها
• اطلاع رسانی اقساط ماهانه، مانده وام و خالص پرداختی حقوق کارکنان پس از انجام
محاسبات با ارسال پیامک
• امکان محاسبه خودکار کارکرد روزانه، اضافه کار، ماموریت و مرخصی کارکنان به صورت
خودکار در نرم افزار تردد
• امکان ثبت تردد پرسنل با کارت RFID و اثر انگشت
• امکان تهیه ی خروجی اکسل کارکرد از دستگاه ثبت ورود و خروج پایوفای
• امکان ارسال اطلاعات کارکنان از نرم افزار حقوق به نرم افزار پایوفی و عدم نیاز ثبت
دوباره اطلاعات کارکنان
• امکان دریافت اطلاعات کارکرد ماهانه تهیه شده از دستگاههای ورود و خروج با اکسل
یا تکست در نرمافزار حقوق و دستمزد

مشتریان و فروش سپیدار

جلب اعتماد مشتریان

انجام سریع و ساده ی فعالیتهای مرتبط با فروش و پاسخگویی سریع به مشتریان از
ضرورتهای هر کسب وکاری است.

 

سیستم مشتریان و فروش سپیدار براساس واقعیت های بازار و شناخت کامل این

فرآیندها طراحی شده است. با این سیستم میتوانید اطلاعات به روز، دقیق و صحیح
از حساب مشتریان را دردسترس داشته باشید و اعتماد مشتریانتان را افزایش دهید.

 

• تعریف انواع مختلف فروش و صدور اعلامیه ی قیمت براساس نوع فروش
• صدور صورت حساب مشتریان
• محاسبه ی خودکار مالیات بر ارزش افزوده و تهیه ی اظهارنامه ی مالیات بر ارزش افزوده
• یکپارچگی اطلاعات بین انبار و فروش و دریافت و پرداخت
• استفاده از حالتهای متعدد گزارشگیری
• تهیه ی فایل خرید و فروش فصلی، نمودارهای فروش (ماهانه/روزانه)، سود و زیان

فروش و گزارش تجزیه سنی بدهکاران
• ارسال مانده حساب مشتریان از طریق پیامک
• یادآوری و ارسال اطلاعات اقساط فروش به مشتریان

به علاوه، زیرسیستم فروش پیشرفته در زیرمجموعه ی سیستم مشتریان و فروش،
امکانات گسترده ای را در اختیار شما قرار میدهد:
• محاسبه ی پورسانت برمبنای مشارکت فاکتور به شکل پلکانی و ساده
• نمایش موجودی رزرو کالا
• تعیین سقف اعتبار و کنترل اعتبار مشتری
• تعریف انواع تخفیف به شکل مقداری، تعدادی و بسته ی محصول برای هر کالا، به شکل
خطی یا پلکانی و در بازه های دلخواه
• تعیین حاشیه سود

دارایی ثابت سپیدار

آگاهی دقیق و در لحظه از وضعیت داراییهای ثابت سازمان 

ردیابی آخرین وضعیت و کنترلهای امنیتی بر دارایی های ثابت سازمان، کمک میکند تا از وجود و بهره برداری موثر آنها در سازمان مطمئن شوید. سیستم دارایی ثابت سپیدار به شما این امکان را میدهد تا از وضعیت فیزیکی دارایی و تاریخچه ی آن، در هر لحظه از زمان آگاه شوید و براساس این اطلاعات، مدیریت و برنامه ریزی کارآمدتری برای بهره برداری از آنها داشته باشید. به علاوه، با محاسبه ی دقیق و به موقع هزینه ی استهلاک داراییها میتوانید به محاسبه ی دقیقتری از بهای تمام شده‌‌ی فعالیتهای کسبوکارتان برسید. 

• تعیین روش پلاک گذاری داراییها و پلاک گذاری خودکار 

• تعیین روش محاسبه ی استهالک براساس جدول قوانین استهلاک ماده 149 قانون مالیاتهای مستقیم 

• محاسبه ی استهلاک داراییها با سرعت، دقت و قابلیت اتکای بالا

 • ثبت تغییر نرخ و روش محاسبه ی استهلاک به شکل گروهی با توجه به تغییرات قانونی مربوطه 

• ثبت فروش، خروج و اسقاط دارایی و محاسبه ی خودکار سود یا زیان حاصل از هر عملیات 

• آگاهی از وضعیت دارایی در لحظه با استفاده از کارت دارایی و گزارش مروری

 • تهیه ی گزارش خالصه عملکرد داراییها به تفکیک طبقه، گروه و مرکز هزینه 

• ثبت نقل و انتقال دارایی گروهی در سطح مرکز هزینه، تحویل گیرنده و محل استقرار 

• ثبت انواع تعمیرات انجام شده بر دارایی، اعم از “تعمیرات اساسی” یا “گسترش و الحاق” و محاسبهی استهلاک دارایی متاثر از آن به شکل خودکار پس از انجام محاسبات

تامین کنندگان و انبار سپیدار

کنترل کارآمد کاال و انبار

دسترسی به موقع به اطلاعات کالا و انبار از مهمترین عوامل موفقیت شرکتها و

واحدهای صنعتی است؛ اما به دلیل حجم بالای ورود و خروج کالا و ارتباط تنگاتنگ
عملیاتی و اطلاعاتی بین انبار، خرید، تولید و فروش، دسترسی به موقع به این اطلاعات
به سادگی امکانپذیر نیست.

 

سیستم تامین کنندگان و انبار سپیدار، ضمن تسهیل ثبت عملیات، موجودی کالا و
حساب تامین کنندگان را کنترل و در اختیار شما قرار میدهد.

• قیمت گذاری موجودی كالاهای انبار به روش میانگین موزون و در زمانهای دلخواه
• جداسازی مشاهده ی دسترسی ریالی و تعدادی در اسناد انبار برای کاربران
• انبارگردانی خودکار
• كنترل موجودی منفی كالاهای در سطح انبار و كالای قابل فروش و موجودی رزرو
• کدگذاری خودکار بر اساس گروهبندی کالاها و سریال
• تعیین ردیابی برای هر کالا و کنترل موجودی منفی و تعیین
قیمت فروش در سطح عامل ردیابی
• ثبت 10 مشخصه ی فنی برای هر کالا و خدمت
• امکان ثبت سریال برای کالا
• ارتباط آنالین با تمامی باسکولها
• یكپارچه سازی اطلاعات کالا بین انبار و فروش
• یكپارچه سازی اطلاعات تامین کننده بین انبار و دریافت و پرداخت
• تعیین نقطه ی سفارش برای هر كالا
• انتقال کالا بین انبارها
• تهیه ی گزارشهای مروری و کاردکس انبار
• مشاهده ی موجودی ریالی و تعدادی کالا در بازههای زمانی دلخواه
• تهیه ی دیسکت فایل خرید و فروش فصلی (TTMS ) و گزارش مالیات بر ارزشافزوده (VAT)
• اطلاع از نقطه ی سفارش کالا از طریق پیامک
• ارسال پیامک ورود کالا به انبار و هنگام خروج کالا
• ارسال پیامک مانده حساب برای تامین کننده

سفارشگیری و پخش سپیدار

مدیریت فرآیند پخش

فرآیند فروش و پخش، با تعداد زیاد مشتریان، پراکندگی جغرافیایی آنان و حجم زیاد

عملیات روزانه ی شرکتهای پخش مواجه است و برای پاسخگویی مناسب و به موقع،
نیازمند افزایش دقت و کارایی است.

 

 

سیستم سفارش گیری و پخش سپیدار پاسخی یکپارچه برای شرکتهایی است که عملیات
فروش و توزیع مویرگی را در کنار سایر انواع فروش خود دارند و میخواهند آن را به شکل
متمرکز مدیریت کنند. این سیستم افزون بر برخورداری از امکانات اصلی سیستم فروش،
در کنار سیستمهای تامین کنندگان و انبار، دریافت و پرداخت و حسابداری نیازمندیهای
این کسب وکار را به خوبی پاسخ میدهد. 

 

همچنین با انعطاف پذیری بالا، امکان پاسخگویی به پیچیدگی های فرآیندهای فروش مویرگی را فراهم کرده است. سیستم سفارش گیری و
پخش تمام فرآیندهای فروش سرد، پخش گرم، فروش درب کارخانه و فروش عمده را از
سفارش گیری تا توزیع و تسویه حساب، پشتیبانی میکند.


• ثبت منطقه و مسیر و برنامه ریزی ویزیت ها بر اساس آنها

• مشخص کردن سقف فروش برای هر کالا و به ازای هر ویزیتور
• تعیین خط فروش برای کالاها
• تعریف تخفیفات خطی، پلکانی، مبلغی و … بر روی بسته محصول یا در سطح کل فاکتور
• تعریف مدلهای مختلف پورسانت
• ثبت سفارش از طریق اپلیکیشن سفارشگیری و انتقال خودکار به نرم افزار سپیدار
• تایید سفارش یا درخواست برگشت کالا توسط مدیر یا سرپرست فروش
• تهیه لیست توزیع سرد بر اساس سفارشات فاکتور شده
• تهیه لیست توزیع گرم بر اساس کالاهای بارگیری شده در ماشین حمل
• تهیه لیست وصول فاکتورهای تحویل شده به مشتری بر اساس مدل توافق شده وصول
• تهیه گزارش طبقه بندی از تمامی اطلاعات ثبت شده مانند کالاهای پرفروش یا مناطق

حسابداری پیمانکاری سپیدار

مدیریت یکپارچهی پروژههای پراکنده

پراکندگی اطلاعات پروژههای پیمانکاری نیازمند به کارگیری سیستم نرمافزاری یکپارچه و

دقیقی است که در عین سادگی، امکان ثبت، طبقه بندی و گزارش دهی پروژهها را به تفکیک،
با دقت و صحت بالا فراهم کند.

 

سیستم حسابداری پیمانکاری سپیدار، ابزاری قدرتمند برای مدیریت مالی همزمان چند
پروژه ی پیمانکاری است. این سیستم با گزارش کاربرگ قرارداد به شما کمک میکند تا در
هر لحظه اطلاع دقیقی از وضعیت عملکرد هر قرارداد داشته باشید. 

همچنین بتوانید
به موقع دیسکت فایل خرید و فروش فصلی و صورت وضعیت های خود را مطابق با
آخرین تغییرات قانونی ارائه دهید.


• گزارشگیری از بهای تمام شده هر پیمان به تفکیک عوامل هزینه
• کنترل وضعیت تسویه صورت وضعیتها و صورت هزینه های اعتباری
• امکان مدیریت قراردادهای پیمانکاری و پیمانکار جزء
• گزارشگیری از میزان پیشرفت فیزیکی و ریالی صورت وضعیت های ارسالی برای کارفرما
• و دریافتی از پیمانکاری جزء
• تهیه کارت پیمان
• ثبت الحاقیه، دستور کار، صورتجلسه و متمم برای هر قرارداد با کنترل سقف مجاز
• تغییرات هر قرارداد
• مدیریت ضمانت نامه ها با امکان ثبت انواع ضمانتنامه پرداختی به کارفرما و دریافتی
• از پیمانکار جزء
• امکان ثبت مناقصه و هزینه های شرکت در مناقصه و ضمانتنامه های مربوطه
• امکان دریافت فهرست بها از فایل اکسل و استفاده از فهرست بها در ثبت قرارداد
• محاسبه خودکار کسورات و اضافات قانونی و توافق شده هر قرارداد
• در صورت وضعیت و گزارشگیری از آنها

تولید سپیدار

محاسبهی ساده و دقیق بهای تمام شده

اطلاع از بهای تمام شدهی کالاها به کسب وکارها کمک میکند تا از اتلاف منابع جلوگیری

کنند، براساس برآورد دقیق هزینه های تولید نسبت به قیمت گذاری بهینه محصولات
اقدام کنند و درنهایت، امکان رقابت پذیری محصولات خود با سایر رقبا را افزایش دهند.

 

در سیستم تولید سپیدار با تعریف فرمول ساخت، مصرف مواد اولیه را براساس سفارش،
کنترل میکنید و آگاهی دقیق تری از میزان انحراف از تولید یا مصرف خواهید داشت.


به علاوه، با گزارش پیشبینی تولید، مقدار واقعی موجودی مواد اولیه را براساس نیاز خود
شناسایی میکنید.


• تعریف درختوارهی مواد و قطعات مربوط به تولید یک محصول و گزارشگیری از آن
• کاهش اتالف مواد اولیه با آگاهی از انحراف مصرف مواد و محل ضایع شدن تولیدات
در فرآیند تولید
• افزایش کنترل داخلی از طریق کنترل خروج مواد اولیه از انبار مواد اولیه و ورود
محصوالت به انبار محصول
• تعیین بهینهترین روش استفاده از موجودی مواد اولیه با استفاده از گزارش
پیشبینی تولید
• محاسبهی ساده و دقیقتر بهای تمام شدهی محصوالت تولید شده
• گزارش از مقدار واقعی تولید، ضایعات عادی، انحراف تولید، انحراف از مصرف در فرم
مرور سفارش
• تعریف کاالهای جایگزین به همراه نسبت جایگزینی آن در تعریف فرمول ساخت

سپیدار سیستم

پایگاههای اطلاعاتی

تبدیل و انتقال اطلاعات از محیط های مختلف ، اعم از سیستم‌های عامل‌ و پایگاههای اطلاعاتی نرم افزارهای مالی گوناگون

سپیدار سیستم

Excel & Access

کانورت از اکسل و اکسس

سپیدار سیستم

 سریع و مطمئن

سرعت و دقت در ارائه خدمات تبدیل اطلاعات حسابداری

سپیدار سیستم

 کارشناسان مجرب

ارتباط با کارشناس جهت بررسی و مشاوره رایگان

درخواست تماس با شما

شماره تماس ما

02191008805
02191008806

همچنین با تکمیل فرم سمت راست

کارشناسان ما با شما تماس میگیرند
دکمه بازگشت به بالا